KALİTE POLİTİKAMIZ

  AZOLAB Laboratuvar Hizmetleri A.Ş., günümüz şartlarında gittikçe zorlaşan rekabet güçlüğü karşısında, teknolojik yenilikleri   devamlı takip eden, sadece ulusal rakiplerle değil aynı zamanda uluslararası rakiplerle de rekabete girmekte çekinmeyen, bu   yönde yaptığı faaliyetleri uluslararası seviyede tuttuğunu, sürdürülebilir bir kalite yönetim sistemi ile ispat eden bir şirkettir. Şirket,   bağımsız ve tarafsız kuruluşlarca,  teknik ve yönetimsel olarak denetlenmeyi, bünyesinde çalışan personelini, ekipmanını,   yerleşim  ve çevre şartlarını hep ileri yönde iyileştirmeyi kendine hedef belirlemiştir.

 Müşterilerine hızlı ve daha iyi hizmet sunabilmek, pazarın yeniliklerini anında yakalayıp o yönde kendini revize edebilmek, şirket   politikalarının başında gelmektedir. Müşteri odaklı çalışmak ve sunulan her hizmetin uluslararası düzeyde olduğunu   kanıtlayabilmek adına TÜRKAK akreditasyonu önceliğidir.

  AZOLAB Laboratuvar Hizmetleri A.Ş., merkezi, yerleşim ve çevre şartları çalışanın ve laboratuvarının kapasitesini   karşılayabilecek alt yapıya sahip, teknolojinin getirdiği son yeniliklere uygun cihazlar donanımlı, kendi alanında uzman, yeniliklere   ve yetiştirilmeye istekli kadrosu ile faaliyet göstermektedir.

  Laboratuvar, müşterilerinin beklentilerine hassasiyetle yaklaşıp, güvenilir ve hızlı şekilde cevap verebilmeyi, gelişen teknoloji ve   değişen müşteri istekleri karşısında esneklik gösterip kendini son duruma kısa sürede adapte edebilmeyi, çevik bir şirket olup kısa   sürede rakipleri arasından sıyrılıp, adını alanında ilk sıralara taşımayı hedef benimsemiştir.

   Kalite Politikası

  • TS EN ISO/IEC 17025 “Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yetkinliği için Genel Gereklilikler” standardına uygun yönetim sistemiyle, deneyimli ve teknolojiyi yakından takip eden ve uygulayan kadrosuyla, kaliteli ve müşteri memnuniyetini ilk sırada tutan hizmet anlayışıyla çalışmak,
  • Ulusal, Uluslararası metotları ve teknolojik gelişmeleri takip ederek, yapılan işin uygun, doğru, hızlı ve güvenilir olarak gerçekleştirilmesini sağlamak,
  • Tarafsızlık, eşitlik, dürüstlük ilkesiyle, müşterilerimize ait gizli bilgilerin ve mülki hakların korunmasını, analiz sonuçlarının güvenilir olarak muhafaza edilmesini ve gönderilmesinin güvence altına alınmasını, müşteri memnuniyetinin ve hizmet kalitesinin artırılmasını sağlamak,
  • Tüm personel tarafından, Kalite Politikası’nın ve Kalite Yönetim Sistemi’nin benimsenmesini ve uygulanmasını sağlamak, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek laboratuvarın alt yapısının, personelin eğitim ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlamak,
  • Kalite yönetiminin etkinliğini ve sunulan hizmet kalitesini sürekli takip etmek, iyileştirilmesini sağlamak, müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda sunulan hizmetin genişletilmesi için yıllık kalite hedefleri oluşturmak.

 

Yönetim Kurulu Üyesi / Genel Müdür

Nihat ÖZTÜRK